مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 بهمن 1401 ساعت 15:352023-01-28سياسي

رفع 33 درصد از آلایندگی تالاب انزلی با راه اندازی یک تصفیه خانه


نماینده انزلی در مجلس با تاکید بر اینکه مدیریت شهرک صنعتی رشت در حال حاضر با بخش خصوصی است، گفت: با راه اندازی تصفیه خانه این شهرک تا 33 درصد آلایندگی تالاب برطرف می شود.

- ایسنا/گیلان نماینده انزلی در مجلس با تاکید بر اینکه مدیریت شهرک صنعتی رشت در حال حاضر با بخش خصوصی است، گفت: با راه اندازی تصفیه خانه این شهرک تا 33 درصد آلایندگی تالاب برطرف می شود.

احمد دنیامالی امروز، 8 بهمن ماه در نشست بررسی میدانی معضلات و مشکلات تالاب بین المللی انزلی که در بندرانزلی برگزار شد، اظهار کرد: براساس منابع و اقداماتی که باید انجام دهیم برنامه های عملیاتی مرتبط با تالاب را باید شفاف و مشخص بیان کنیم.

وی با بیان اینکه 800 قایقران از تالاب انزلی به ویژه در فصل بهار و تابستان ارتزاق می کنند و امروزه به دلیل مشکلات پیش آمده نمی توانند در تالاب تردد کنند، افزود: بحث گردشگری یکی از پتانسیل های تالاب انزلی است.

دنیامالی تصریح کرد: تالاب باید احیا شود و شیلات وظایفی در رابطه با حفظ ذخایر تالاب دارد؛ همچنین محیط زیست باید طالب باشد که مردم به تالاب رفت و آمد داشته باشند، زیرا هرچقدر تالاب رکود داشته باشد و مردم رفت و آمد نداشته باشند رسوب دهی اتفاق می افتد و همانند اتفاقی که سال گذشته رخ داد و شاهد تلف شدن کپور ماهیان علف خوار بودیم، دوباره شاهد خو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع 33 درصد از آلایندگی تالاب انزلی با راه اندازی یک تصفیه خانه

رفع 33 درصد از آلایندگی تالاب انزلی با راه اندازی یک تصفیه خانه